Ekologiška kosmetika Lietuvoje darosi vis populiaresnė

0
733
Ekologiška kosmetika Lietuvoje darosi vis populiaresnė

Lietuvos kosmetikos bei parfumerijos parduotuvės nuolat plečia ekologiškų kosmetikos priemonių pasiūlą. Šis sektorius, demonstruojantis vis didesnį augimo potencialą Europoje, tampa vis svarbesnis ir mūsų šalyje.

„Pastaruoju metu jaučiame augantį klientų susidomėjimą ekologiškomis kosmetikos priemonėmis – jų perkama vis daugiau. Dėl šios priežasties šį rudenį savo parduotuvėse pristatėme specialias natūralios kosmetikos zonas, o dabar natūralumo mėgėjams nusprendėme pasiūlyti iš arčiau susipažinti su ekologiškų kosmetikos produktų kūrėjomis iš Latvijos,“ – sakė „Douglas LT“ rinkodaros projektų vadovė Jurga Kulickaitė.

J. Kulickaitė atskleidė, jog dažniausiai pirkėjos renkasi ekologiškus veido priežiūros produktus bei šampūnus, o štai ekologiškus anticeliulitinius kremus, aliejus bei dekoratyvinę kosmetiką perka rečiau. Vis dėlto, žmonės, kuriems rūpini ekologija, paprastai stengiasi, kad visi jų perkami produktai būtų natūralūs, tad vis labiau populiarėja ekologiškos kūno priežiūros priemonės, ypač dezodorantai be aliuminio.

Tiesa, anot J.Kulickaitės, pirkėjams atskirti tikrai ekologišką produktą gali būti sunku: „Natūralios ir ekologiškos kosmetikos produktai nėra apsaugoti įstatymų, todėl geriausias būdas įsitikinti, kad produktas tikrai ekologiškas, yra atkreipti dėmesį į sertifikavimo etiketes. Jų yra net keletas: ECOCERT, BDIH, ir daugelis kitų.“

Natūrali ir ekologiška kosmetika yra vienas iš sparčiausiai augančių sektorių kosmetikos pramonėje: 2010m. šio sektoriaus augimas Europoje siekė net 13 proc., kai visa kosmetikos pramonė augo vos 2 proc.

„Sarmos“ parduotuvėse ekologiškos zonos įrengtos šių metų rugsėjo mėnesį. Taip pat parduotuvės buvo suskirstytos į du lygius pagal prekių asortimentą: didesnėse jis platesnis, mažesnėse – siauresnis.

Apie „Sarmą“

SARMA – vienas didžiausių ir mėgstamiausių kosmetikos ir parfumerijos parduotuvių tinklų Lietuvoje, įkurtas prieš 20 metų. Per šiuos metus dėl gausaus ir įvairaus asortimento, patenkinančio skirtingų klientų grupių poreikius, malonios ir draugiškos atmosferos, smagių ir naudingų akcijų bei renginių SARMA tapo daugybės moterų ir vyrų drauge. Patarimai, naujų produktų pristatymai, nepriekaištingas makiažas ir šypsenos – štai kuo SARMA džiugina savo klientus. SARMOJE kiekvienam patariama, kiekvienas atranda tai, kas labiausiai tinka ir patinka, kas leidžia puoselėti grožį ir labiau pasitikėti savimi. Ir svarbiausia – SARMA įkvepia keistis

DALINTIS

KOMENTUOTI